Kaikkea työtä tarvitaan
Jokainen ihminen, joka tekee kaupunkilehtien ja mainosten jakelutyötä tälläkin hetkellä, tarvitsee tätä työtä. Katso video, jossa jakajat kertovat miksi jakelutyö on heille tärkeä. Tykkäämäällä ja jakamalla videota sosiaalisessa mediassa kannustat Suomessa työtä vailla olevia työnhakuun. Lue lisää
Printin Vastaisku
Voi olla, että lentolehtinen tai suoramainos on ikivanha keksintö, mutta miksi sitä ei kannattaisi edelleen käyttää? Miksi ei, sillä suora toimii, on edullinen, on ympäristöystävällinen ja vetoaa aisteihin. Tutkimusten mukaan ostajat lukevat mainoksensa mieluiten printistä. Lue lisää
Hyvä Kunto liikuttaa kolmella paikkakunnalla
Hyvä Kunto liikuttaa asiakkaitaan kahdeksassa kuntokeskuksessa kolmella paikkakunnalla, Hyvinkäällä, Riihimäellä ja Tuusulassa. Myyntipäällikön Janne Virtasen SSM:n suoraa on helppo käyttää, koska tarjolla on esimerkiksi Valmissuora, jossa koko kampanja hoituu yrittäjän kannalta kevyesti. Lue lisää
Pelican Self Storage löytää asiakkaita Suoralla
Pelican Self Storage on kasvanut nopeasti alansa johtavaksi toimijaksi. Varastointipalveluihin on ollut ilmeinen tarve, mutta kuinka asiakkaat on löydetty? Tässä suoralla on ollut tärkeä rooli! Lue lisää
Osoitteettoman suoramainonnan käyttö lisääntyi lähes 5 %
ELMA:n viisivuotisen analyysin mukaan osoitteettoman suoramainonnan käyttö nousi vuosina 2010-2014 3,8 miljardia huolimatta maailmalla vallitsevasta lamasta ja digitaalisen mainonnan lisääntymisestä. Analyysin mukaan 60 % eurooppalaisista kuluttajista haluaa vastaanottaa kaupan alan tarjouksia kotiin jaettuna. Lue lisää
Pilotti - kielikoulutusta maahanmuuttajataustaisille työntekijöille
Suomen Suoramainonta yhdessä Spring House Oy:n kanssa ovat mukana pilottiryhmässä, jonka tarkoituksena on järjestää kielikoulutusta maahanmuuttajataustaisille työntekijöille. Kielikoulutus kestää yrityksessä kolme kuukautta. Oppitunteja pidetään yhteensä 90, kahdesti viikossa. Pilottiryhmässä aloittaa 16 henkilöä. Lue lisää
Tervetuloa osastollemme!
Tule tapaamaan meitä Messukeskukseen Markkinoinnin viikolle 21.-22.9.2016. Tapahtumassa on useita mielenkiintoisia seminaaripuheenvuoroja ja markkinoinnin asiantuntijoita. Lue lisää